Naked cake s tvarohem, ovocem a jahodovou marmeládou

Můj první naked cake, hahaaa, nahatý dort :)))))
I s chladnutím korpusu mi zabral asi dvě hodinky!

Na KORPUS budeme potřebovat:
1 hrnek polohrubé mouky
1/2 hrnku mléka
3 lžíce cukru
1/4 hrnku libovolného oleje
1/2 balení kypřícího prášku
1 vejce
3 lžíce holandského kakaa

KRÉM:
500g jemného tvarohu (já použila choceňský, takže 2 balení :))
250g vysokoprocentní smetany na šlehání
1 lžíce moučky
A pak už jen doladění:
jahodová marmeláda
libovolné ovoce (jahody, nektarinky, třešně)
lístky máty
Postup:
Celá tato paráda začíná přípravou korpusu.
1. Do připravené misky dáme mouku, cukr a prášek.
2. Poté postupně přidáme mléko, vejce, olej a vše řádně promícháme.
3. Závěrem přidáme holandské kakao a opět zamícháme, aby se vše spojilo.
4. Vylijeme do vymazané formy, pečeme asi 45 minut na 180°C.  Hotový korpus okusíme pomocí špejle (taková klasika :))
Upečený korpus necháme vychladnout a mezitím si můžeme připravit náplň.
5. V misce vyšleháme smetanu do tuha.
6. Postupně přidáme tvaroh a ochutíme cukrem, dle libosti. Já přidala jen lžíci moučky :)
7. Směs ještě chvilku šleháme, aby se vše spojilo. Můžeme dát chladit do lednice, dokud korpus nevychladne.
Vychlazený korpus rozkrojíme na dvě části, každou stranu pomažeme jahodovou marmeládou a pořádně potřeme tvarohovou směsí. Vrch dortu už jen zdobíme připraveným ovocem. :)













4 komentářů:

  1. Už jsem ti ho vychvalovala naa IG, je moc povedený :-) Jsi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasný dort! :)
    Jen jsem krém udělala jen z 250g tvarohu a bohatě stačil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujiii :) Máte pravdu, i z 250g tvarohu je vynikající. :)

      Vymazat