Maková bábovka

Každou neděli mám takovou tradici, že upeču něco sladkého. Něco, co by mi mělo vydržet alespoň do čtvrtka :))))

Bohužel u této dobroty si myslím, že nevydrží ani do pondělí. Je řeč o makové bábovce, nejlepší makové věci na světě! :)

Inspirací mi byl recept z Herbáře, ale trochu jsem si ho upravila k obrazu svému :) 

Na tuto parádu je potřeba: 

50g másla
1 vejce
100g cukru
lžička skořice
1 kypřící prášek
1 vanilkový cukr
citronová kůra
170g polohrubé mouky
300 ml mléka 
200g mletého máku
citronová kůra (z biocitronu)

Postup: Nejprve utřeme vejce, máslo a cukry. :) Poté všechny zbylé ingredience postupně dodáme a pořádně vše promícháme. Pečeme ve vymazané formě a taky v rozehřáté troubě na cca 170°C asi 35 minut. :) 

Určitě doporučuji zkusit! Každý z rodiny se po ní můžeme utlouct. :))))





2 komentářů:

  1. Ooo to je paráda! :-) Ukládám ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen ukládej! :) Stojí to za to a dej mi vědět, zdali chutnal :)))))

      Vymazat