Borůvková kaše s banánem

Ahoj všichni, zdravím Vás. :) 

Po neskutečně dlouhé odmlce jsem zpět. A proč vlastně? Nejprve jsem si myslela, že je to ztráta času, ale jak šel čas, tak mi to začalo neskutečně chybět. Ráda se dělím o nové věci, které ve svém životě zažívám, vyrábím... atd. :D Dále jsou to hlavně dobroty, které vařím. Miluju snídaně a pořád mě to drží! Chci své výtvory prezentovat ve větším formátu než jen na instagramu, kde jsem mimochodem  stále aktivní! :D

Takže neváhejte a sledujte mě, jak zde tak i tam! :) 

Snad se Vám tu bude líbit! 

Přidávám svůj starší kousek. 
Borůvkovou ovesnou kaši.

Její příprava nezabere ani půl hodiny! :) Stačí jen ovesné vločky, trochu vody, lněné semínko, to vše nechat nabobtnat pár minutek. Poté zalít trochou mléka a začít vařit. Těsně před podáváním stačí už jen přidat tři lžíce mražených lesních borůvek a ještě párkrát zamíchat a pochoutka je na světě! :) Stačí jen dozdobit banánem a hotovson :)

Přeju všem krásný zbytek dne a sledujte mě dál! :)))))




0 komentářů:

Okomentovat