Ovesná kaše s jahodami

Řada z nás určitě řeší otázku: "Co já si vůbec dnes dám k snídani?" ....

Někteří po urputném promýšlení nakonec usoudí, že si nic nedají a pro "lepší pocit" snídat nebudou. Tohle je ale velká chyba vážení !!! :) 

Né nadarmo se říká, snídaně základ dne :)

Vaše tělo potřebuje po noci nabrat dostatečnou energii, aby mohlo normálně fungovat. Pojďme tělíčko nastartovat tou správnou stravou! :) Já osobně preferuji ovesné kaše, jsem na ní doslova závislá!  

Samozřejmě přijde i den, kdy na takovou hutnou snídani nebude chuť, a  proto sama za sebe říkám, snídejte s chutí! :) Nenechte se do ničeho nutit! Nebuďte ovce a svoji snídani si připravte podle sebe :) 

Mým úkolem, zde na tomto blogu nebude podávat příkazy co jíst, kdy jíst, jak jíst atd. Jsem tu proto, abych Vám dodala "inspiraci" UŽIJTE SI  své  ráno.

Příjemné čtení. S. :))) 

 OVESNÁ KAŠE S JAHODAMI  
hrnek ovesných vloček
mléko 
voda
lněné semínko
slunečnicové semínko
skořice
rozinky 
jahody

Postup: Připravíme si hrnec, do kterého vysypeme hrnek ovesných vloček, trochu lněného semínka a trochu slunečnice. Poté tuto směs zalijeme vodou - přiměřené množství - aby se nám vločky pěkně nabobtnaly a chvilku hrnec hodíme do klidu :) (můžete si třeba zatím udělat pár dřepů, jen tak pro radost  :D) Dále přichází na řadu mléko, které tam dolijeme tak, aby vločky nekoukaly z té jejich lázně :D. Přípravy vrcholí a my můžeme vařííííít, mícháme, mícháme, dokud nám kaše nezhoustne. Hotovou kaši vyklopíme na talíř, posypeme skořicí a ozdobíme jahodama a rozinkama. :))) 

ŇAM, mám zase hlad!!!! 







0 komentářů:

Okomentovat